BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 1, 2011

*Sayunara 2010* ~ *Konnichiwa 2011*

It's been so long since I wrote my last blog. I'm not a good writer though. Hmmm, I guess almost 2 months already I didn't write any new blog and time really flies, 2010 is really coming to an end and 2011 is going to start very very soon. Around 1 hour more to go. Well, it's not really fast for me so I still want to press the 'fast forward' button until June 2011 comes. I'm very sure by that time, I'll press the 'slow x10' button.

Well, I'm surely not going to list what had happened during 2010 cause it's not really a good and awesome year for me. I miss 2009 more. But since 2011 is going to start in less than 1 hour starting from now as time passes when I'm typing this blog. I'm going to list out some of my important resolutions for my 2011 year.

First, study smart and study hard for my May exams and score the best out of the best for the exams.
Second, I must find a part time job to earn some money to buy the things I want.
Third, make 2011 a great and better year!

I guess 3 resolutions are enough for me. Well, it's not easy to hit the resolutions I stated.

Life's never fair. We often heard of this sentence right? Well, at least for tonight, it's fair. We only can say 'Hello 2011' right after we say 'Goodbye 2010'.

2011年也快要到了。转眼瞬间,我也快要20岁了。过去的那19年,感觉也没什么特别的事发生。在2010年尾时,我来英国读书。我也不知道是一个正确的选择吗。不过竟然都读了,我希望能读到最好。哈哈。还有点把自己看的太好太厉害了。可是,人就是要把aim放高一点。

也快要新的一年了当我写到这边时,多40分钟2010年就会成为过去了。在新的一年里,书照读,车照开,马照跑,舞照跳,办公室政治照搞,我们的年龄也照增加;唯一会变的只有2011年。因为,2011年被我们掌控着;只有我们能改变,使2011年变的更好!

写到这里时,我的idea也差不多要用完了。快不知道要写什么了。毕竟我不是写blog的type,所以我也只在特别的日子和当我读到有意思的文章时,我才会写。

咳,到了2010年的尾端,我依然还是会咳。因为,我们的心里都很清楚,我们经历了太多太多。亲情的分与合,爱情的分与合,友情的分与合;曾不顾一切的追求过的,后来变的一文不值得。可是,新的一年,新的开始。每个人都这么说,我也该踏出那一步,才会有新的开始。所以,我真的好想把过去都藏在心里,努力的把未来变得更好。哈哈。怎么新年的气氛好像都被我搞扎了呢?算了。快要12点了。我得赶快结束我的blog因为我想要在12点准准post这个 blog。

Happy 2011 New Year~ 希望大家都有个美好的2011年!

0 comments: